(Svenska)
.
Kundinloggning
Anmäl dig vårt nyhetsbrev

Få senaste nyheterna och viktig information om Workforce Management

Customer Care & Consulting

Från huvudkontoret i Lyngby, Danmark, erbjuder Customer Care & Consulting kundvård till alla våra kunder – nationella och globala företag som ligger främst i Skandinavien och England. Vi har över 1000 installationer och 300.000 användare.

Customer Care är det dagliga kontaktcenter som hanterar telefon och skriftliga förfrågningar professionellt när det gäller utfordringar i uppsättning eller drift av ProMark samt övriga tekniska eller hårdvarumässiga problem.

Kunderna stöds enligt villkoren i underhållsavtalet. Läs mycket mer om detta på kundportalen under Support & villkor.

Observera att utbildning, uppgradering och annan rådgivning utförs av våra konsulter efter avtal och betalas separat.

 

Vårt CUSTOMER CARE TEAM

Bo Køhlert

Bo Køhlert
Vice President
Customer Care & Consulting
Customer Projects

Kaare Jensen

Kaare Jensen
Service Delivery Manager
+ BI-expert

 

   

Jesper Bakke Jørgensen

Jesper B. Jørgensen
Senior Support Consultant

 

Charlotte Holstein Jensen

Charlotte Holstein Jensen
Support Consultant/developer (WinTid)

 

Supportkonsulent Gitte Eskesen

Gitte Eskesen
Support Consultant

 

 

Katja Brodersen

Katja Brodersen
Support Consultant

Lisabeth Hansen

Lisabeth Hansen
Support Consultant

søren kristiansen

Søren Kristiansen
Hardware/Support Consultant (WinTid)

   

Christian Grevsen

Christian L. Grevsen
Technical Consultant

Ole Bang

Ole Bang
Technical Consultant

Wernr Nielsen

Werner Nielsen
Hardware Engineer